Gemeente Zaanstad wervingsfilm 002
Storytelling - De kracht van echte verhalen

Mondha Media

Waarde creëren met verhalen
Wij geloven dat de beste films worden verteld vanuit een menselijk perspectief en vanuit de kernwaarden van je organisatie. Mensen doen immers zaken met mensen. Door te zorgen dat het gevoel wat je creëert authentiek is, wordt jouw boodschap onweerstaanbaar. Dit bereiken we met storytelling, oftewel verhalen vertellen.

Groeien als merk met verhalen

Verhalen kunnen bijvoorbeeld informeren, enthousiasmeren, emotioneren, motiveren en activeren. Er zijn ongelooflijk veel vormen en we vertellen je graag alle opties die voor jouw organisatie in te zetten zijn. Door het werken met een contentstrategie zorgen we dat jouw verhalen continu zichtbaar zijn bij je doelgroep en jij daar de vruchten van plukt. Lees verder bij Werkwijze hoe we dat doen.

Wil je meer weten over storytelling? Lees dan onze andere blogs of neem contact met ons op.

Onze nieuwste blogberichten

Sebastiaan van Hamond

Wat is jouw onderscheidend vermogen?

In een vorige blog draaide het om de identiteit, het DNA, van je merk. Een andere belangrijke vraag om te beantwoorden is wat jouw bedrijf onderscheidend maakt? Want, weet jij eigenlijk waarom mensen je product kopen, je dienst afnemen of met je samenwerken? Wat zijn je USP’s?

Onze beeldverhalen

Video strategie. Heb je dat nodig?

Een strategie klinkt misschien wat ingewikkeld. Gelukkig valt dit reuze mee. Een goede video strategie zorgt er juist voor dat we veel effectiever te werk gaan. Een goede strategie begint met het stellen van de juiste vragen. Waarom de strategie een must is, leggen we je graag uit in dit artikel.

Uniper hybrid battery corporate video employer branding

Interne Communicatie met Video

Er zijn diverse onderzoeken waaruit blijkt dat mensen liever een video bekijken dan een tekst, email of webartikel lezen. Hoe jonger de persoon hoe meer interesse in video.