Storytelling Mondha Media Bedrijfsfilm
Wie is jouw doelgroep?

Wie zijn jouw klanten

Het is ook goed de situatie om te draaien en in het hoofd van je doelgroep te kruipen. Waar liggen de behoeften nou eigenlijk? Waarmee kan je bedrijf, jouw dienst of product hen helpen te bereiken wat ze willen?

Vervolgens kunnen we aan de slag met het maken van beeldverhalen die jouw merk laten aansluiten bij de taal en behoefte van je doelgroep. Zo zorgen we dat ze zich ook daadwerkelijk aangesproken voelen, het juiste gevoel bij je merk krijgen en tot de gewenste actie overgaan.

Onze ideale doelgroep

Voor ons is de ideale klant de eigenaar, of marketeer, van een MKB bedrijf die snapt dat je voor goede doeltreffende content verder moet kijken dan die ene bedrijfsfilm. Die open staat om nieuwe dingen te proberen, een langdurige samenwerking aan wil gaan en soms een goede discussie wil voeren over het bedrijf als merk en de bijpassende filmproducties.

Hoe ziet jouw ideale klant eruit?

Wil je dat we met je mee komen brainstormen of je content partner worden? Neem contact op met ons.

Onze nieuwste blogberichten

Sebastiaan van Hamond

Wat is jouw onderscheidend vermogen?

In een vorige blog draaide het om de identiteit, het DNA, van je merk. Een andere belangrijke vraag om te beantwoorden is wat jouw bedrijf onderscheidend maakt? Want, weet jij eigenlijk waarom mensen je product kopen, je dienst afnemen of met je samenwerken? Wat zijn je USP’s?

Onze beeldverhalen

Video strategie. Heb je dat nodig?

Een strategie klinkt misschien wat ingewikkeld. Gelukkig valt dit reuze mee. Een goede video strategie zorgt er juist voor dat we veel effectiever te werk gaan. Een goede strategie begint met het stellen van de juiste vragen. Waarom de strategie een must is, leggen we je graag uit in dit artikel.

Uniper hybrid battery corporate video employer branding

Interne Communicatie met Video

Er zijn diverse onderzoeken waaruit blijkt dat mensen liever een video bekijken dan een tekst, email of webartikel lezen. Hoe jonger de persoon hoe meer interesse in video.