Onze werkwijze voor succesvolle video’s

De basis van al onze content is storytelling. Om de beste resultaten te behalen gebruiken we de gegevens die beschikbaar zijn over jouw merk via diverse online kanalen en social media. Met deze data kunnen we de marketing strategie opstellen. We geven je op deze pagina een overzicht van onze werkwijze.

Werkwijze Mondha Media Shoot vt wonen

1 STORYTELLING

Het verhaal van je merk

We beginnen de samenwerking eerst bij het verhaal. Wat wil je graag vertellen aan de (online) wereld?

Zodra jij begint te vertellen gaan bij ons alle radertjes al draaien en komen de eerste creatieve concepten op tafel.

2 ONDERZOEK

Analyseren van data

Je bent als merk waarschijnlijk al actief online. Dat betekend dat er al gegevens zijn om te analyseren. Wij gaan hiernaar kijken en gaan met je in overleg. We willen bijvoorbeeld weten:

  1. Wie je doelgroep is. Wie is jouw ideale klant?
  2. Waar bevind die doelgroep zich? Is dat online, op social media? Of juist op een beurs?
  3. Wanneer is je doelgroep actief en wat is de beste tijd ze te bereiken?
  4. Als je al actief bent op social media kijken we welke berichten het meest succesvol waren

Ben je nog helemaal niet actief geweest online? Ook geen probleem, we geven je een goede kickstart. En kunnen indien nodig diverse (media) partners inschakelen.

3 STRATEGIE OPSTELLEN

Ons plan van aanpak

Alle gegevens verwerken we in de marketing strategie. Hierin staat de aanpak beschreven om jouw merk te laten groeien.

VIDEOPRODUCTIES

Professionele video's

Op basis van jouw verhaal hebben we film scripts geschreven en de video’s uitgedacht passend bij jouw doelen en strategie. We plannen de opnamedagen en gaan filmen. Na het filmwerk gaan we de studio in voor de montages. 

5 DELEN VAN CONTENT

De wereld kennis laten maken met jouw merk

Tijd om de strategie uit te voeren. De video’s (en eventueel andere content) worden volgens het marketing plan gedeeld via de juiste kanalen. Wij houden alle gegevens bij zodat we weten wat de resultaten zijn. Hulp bij het schrijven van begeleidende teksten voor de berichten, blogs, Youtube en meer bieden we natuurlijk graag aan.

6 STRATEGIE AANSCHERPEN

Resultaten verder optimaliseren

Terwijl jij al de eerste vruchten van de strategie plukt, gaan wij de verzamelde gegevens van de campagne analyseren. We scherpen indien nodig de strategie aan zodat de resultaten verder verbeteren.

7 NIEUWE CONTENT

Verder bouwen aan je merk

Uiteindelijk is het weer tijd om nieuwe content te maken. Met de verzamelde data kunnen we de nieuwe video’s nog beter vormgeven en verder afstemmen op jouw ideale klant. 

Onze werkwijze helder?

Je hebt nu een goed beeld van onze werkwijze en wat het je oplevert. Uiteraard kunnen we je hier nog veel over vertellen.

We gaan graag met je in gesprek om je verder uit te leggen wat onze mogelijkheden zijn.